2010/03/02

Award igen!

Tusen tack söta Love&beProud för denna fantastiska award! Det är verkligen helt underbart att få denna och få vera att man uppskattas! ;)



Här är reglerna för att få motta awarden:

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Ja nu kanske jag bryter lite mot dessa regler men jag skickar vidare denna utmärkelse till er alla fantastiska och kreativa bloggare där ute! Så alla ni som läser detta, ta till er denna utmärkelse och lägg upp den på er blogg och sprid den vidare till de ni inspireras av! Själv får jag så otroligt mycket inspiration av er alla så att jag visste inte vilka jag skulle välja ut så känn dig utvald! ;)

1 kommentar:

Jonglören sa...

Vad skoj. Njut av berömmet :-)