2010/05/25

Marknadsfixande...

Som jag nämnt tidigare så kommer HantverksMarknaden.com att stå och sälja några av våra säljares saker på Majornas MegaLoppis på söndag och därför håller jag på att sy och virka för fullt för att hinna klart med mina marknadsprodukter.

Det har blivit en del virkat... Några armband till både vuxen och barn i lite olika modeller.




Och självklart ännu mer virkade skor, några i lite nya modeller. ;)





Mönster: Egna.

Material: Akryl garn samt Bomullsgarn.

+/-: Att jag hunnit med så mycket som jag gjort är ju alltid kul så att det finns mycket saker på vårt bord. Äldsta dottern älskar de virkade armbanden så jag hoppas att även andra ska göra det också. ;)

6 kommentarer:

Jonglören sa...

Så skoj det låter. Hoppas ni får fint väder och träffar många trevliga människor.

kungen o majkis sa...

Åh, om man ändå bodde i Göteborg så man kunde gå på Mega-loppisen :-)! Låter underbart! Jätteina skor och armband!

Ingrid sa...

Jag ÄLSKAR armbanden, så snygga!! Tror säkert att du kommer sälja bra :)

knappologi sa...

Hej! Äntligen har poletten trillat ner, träffade din kompanjon i gbg i helgen och då gick det upp ett litet ljus! Kul, fina saker gör du och hemskt produktiv! Hoppas ni säljer bra på lördag ;) Hälsn Mia

Cilipus sa...

Superfine armbånd !!
Og tusen takk for awarden jeg fikk av deg, det varmer mitt hjerte.
Lykke til på marknad !!
Cecilie

Anonym sa...

Nydelige skor og armbånd! Fantastiske knapper du har fått tak i og, særlig de øverste, lyseblå. Lykke til på marknaden!