2010/02/25

Djungel beställning

För några dagar sedan beställde en av mina bästa vänner en klänning till sin dotter i det underbara djungeltyget, detta blev resultatet. Var även "tvungen" att sy ett par tajts också som de får som bonus. ;) Hoppas att de blir nöjda!




Mönster: Meedom och Welinder.

Material: Djungeltyg från JNY Design (tecknat av Johanna Ahlard), Apor och muddtyg från Stoff och Stil.

+/-: Blev riktigt nöjd med resultatet. Det tråkiga är att min maskin vägrar sy täcksöm men snart ska den in på service så vi får se om de kan fixa den.

5 kommentarer:

KroKKoFin sa...

Supertjusigt som vanligt. You go girl :-)

JuMel sa...

Fina kläder! Djungeltyget är bara för fint, tur att jag beställde lite till slut:)

Cilipus sa...

Herlige klær du lager. Love it !!

Cecilie

Anonym sa...

Hej superduktiga sömmerska! Jag vill bjuda in just dig till min rätt så nya blogg, för att få din värdefulla åsikt! =)
Funderar på att trycka upp roliga barntyger, men är osäker på vad som skulle uppskattas.... Så OM du ville kika in i min blogg http://otygligt.blogspot.com/ vore jag jättetacksam och glad! =D

Nina/littleperky sa...

Vilket fint set!