2010/12/27

Byten!!!


Jag har hunnit med två superkul byten under hösten! Bytte dessa bakelser och...


...dessa skor (med ett nytt halkskydd som jag testade) mot ett underbart...




...lapptäcke som Kiiromi sytt. Vi använder täcket varje dag  och det passar verkligen helt perfekt i vår retrovagn. 



Sen så sydde jag dessa byxor, som blev något stora men kunde användas av storasyster istället, och...




...virkade denna halsvärmare i ett ekologiskt ullgarn. Jag hoppas att den gjort nytta nu under kalla vintern. ;)



Och i detta bytet med Carro från MysigtDesign fick jag denna underbara Mei Tai som även den används mycket flitigt! Tyvärr har det tagit väldigt lång tid tills jag lyckades få kort på den då jag oftast använder den när jag är ensam. ;) 



Tusen tack för dessa underbara byten!! Älskar verkligen byten, det är superkul, så känner du för att byta något så är det bara att maila mig. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att få se bilder på tösen i selen. Hoppas att ni fortfarande har mycket användning av den. Är det ok ifall vi också använder bilderna? kram och god fortsättning

Kiiromi sa...

Kul att se täcket i action. Hon ser ut att trivas rätt så bra i sin fina vagn.

/Mia :)