2010/09/03

Fullt upp!

Här är det verkligen fullt upp! Inskolningar som går sådär och skola som ska hinnas med...

Men lite har jag i alla fall hunnit pyssla med! Dessa beställningar har blivit gjorda och håller även på att hjälpa inredaren som jag syr lite åt med gardiner och några kuddar och så håller jag även på med ett stort virkprojekt, mössor till hela familjen! ;)

Men vi lever och mår bra i alla fall även om det är lite tyst här i bloggen.
Såg även att jag haft mer än 15 000 besökare och hade tänkt fira detta med en tävling men det får dröja ett litet tag...men snart lovar jag!




1 kommentar:

Helena sa...

Dina små söta virkade skor/tossor eller vad man nu vill kalla de är alltid lika fina:) De här var sådär härligt coolsöta!! Spännande med tävling!!! Hoppas allt löser sig med inskolning å så... Vi ska skola in lilla A på dagis först i mitten av oktober...men det är pappa P som får sköta det för jag jobbar för fullt (när jag inte är sjuk iaf). Men det ska bli intressant att se hur det går! Ha det så bra!