2010/01/12

PIF!!

Här kommer nu den utlovade PIFen. Ni TRE som vill vara med lämna en kommer på detta inlägg så skickar jag en personlig gåva till de 3 första som svarat. Presenten kommer i brevlådan inom 365 dagar.

****PAY IT FORWARD"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.

Gör såhär:
1. Lämna en kommentar under detta inlägg. Ni tre som är först får gärna maila mig sin adress till johanna747@gmail.com. Ni får också gärna lämna lite uppgifter om hur många barn ni har och storlekar, favorit färger etc. som kan vara bra för mig att veta.
2. Var med du också! Och gör samma sak på din egen blogg!

4 kommentarer:

LustigLinda sa...

Oj, vad kul, jag är först ut!!! Jag vill jättegärna vara med och få en liten PIF-present.

Jonglören sa...

Jag har sett detta på en hel del andra bloggar och har blivit nyfiken på att testa detta själv. Så I´m in!

Mirrezz sa...

jag är gärna med!

Lallis/Helene sa...

Tack för det fina hemlisbytespaketet! Jag har varit bortrest men ska försöka hinna blogga om det senare ikväll!